22 Mart 2016 Salı

yıl-dım




yıldım,yeminle yıldım
insanların bencilliklerinden
sadece benim derdim ve çözümü önemli hallerinden yıldım
apartman yöneticisi olmaktan da yıldım
apartmanın tek araç  girişi olan alanın önüne
öküzlemesine arabasını bırakıp bırakıp gdienlerden de yıldım
ön camlarındaki sileceklerinin altına
bir daaa bırakırsanız zabıtayı- jandarmayı-polisi arayacağım yazıları yazmaktan da yıldım
az evvel ki dayı gibi öküzlerine denk gelmekten de
neeemiş mi efendim
şuymuş:
-pardon orası apartman araç giriş çıkış noktası.apartmanda hamile var, hasta var.bir şey olsa arabayla vs çıkmak isteseler napacağız? arabanızı oradan alır mısınız lütfen?
+ biliyorum HANFENDİ(hanfendi olduğumu anlamamı ister gibi bu kelimede bağırıldı bittabi) biliyorum... AAAA siz de..
dedi ve yitti ben de arkasından
-madem biliyorsun,koca adamsın illa kötü mü konuşalım bu ne iş.. yeminlen sıtkım sıyrıldı,yıldım sizden ,diye bağırdım
duymadı mı?
elbet duydu
hiç siklemedi mi?
bilemeyeceğim, ama
duymazdan gelmeyi tercih etti..
çünkü kendi işi daha önemli
çünkü en önemli o!!!
yıldım ya
hakikaten yeminle yıldım
bencilliğinizden, öküzlüğünüzden ve tüm diğer bok hallerinizden
yıl-dım


fotoğrafı aldığım adres: https://pbs.twimg.com/media/CXcLOTPW8AADifX.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bol keseden savurma,acıtır!!!