14 Ekim 2014 Salı

zulalala bonzai

geçenlerde bir düğündeydik
romanlardan çok güzel bir kızla evlendi bizim ufaklık
(faşist maşist demeyin ulan sakın burada,sadece düğünü gözünüzde canlandırın diye belirttim o küçük ayrıntıyı,neyse)
ay düğün ne eğlenceli oluyor vs diye oturduğumuz yerde titreşiyorduk sülalecek ki
bir şarkı başladı;
amaaan o nasıl bir kendinden geçiş  o ne oynamalar insanlardaki...
ben de düşen alt çenemi toparlayıp
'oha amk adamlar bonzaiye şarkı yapmış'diyebildim.bizimkilerden bazıları ayıkamadı bile sözleri..
he evet bizimkiler,neyse geçelim konu bu da değil!

düğünün sonuna kadar defalarca çaldı ve ezberledim şarkıyı.
çok şükür!!!
şimdi kısmet oldu yazmak
böyle de bir şey(!) var ortalıkta
bizse neleri,nasıl anlatmaya çalışıyoruz gençlere
adamlar neler yapıyor!!
hey gidi dünya

şarkı şu kişininmiş internetteki rivayetlere göre:
izmirli PAU AYHAN-bonzai roman havası


şarkının sözleri şu şekilde:
Elimde patladı bonzai
Gezerken Altındağ Mersinli
Çamdibi şahit hakim bey
Kafamda her şey çok incesi
 Zulalala zulalala bonzai
Yeşilova Çamdibi patlahi
Abe kara seni kara ver şekeri
Ayık ol ayam var gideri
Hadi bakalım çocuklar sağlam dönüyoruz
Çevir cıgarayı çevir
Limonda limon portakal
Gitme be bugün bizde kal
Ne ekşi ne tatlı sormadan
Yormadan gülüm yormadan
Zulalala zulalala bonzai
Yeşilova Çamdibi patlahi
Abe kara seni kara ver şekeri
Ayık ol ayam var gideri

aha bu da şarkının linki: http://www.youtube.com/watch?v=gx9ivugo6Pw

daha ne yazılır ki?
iki yıl kadar önce kom'da bir operasyonu yönetirken komiser Aydın abi şöyle demişti: çok nalet bir şey var şimdilik insanlar anlamadı ne olduğunu.piyasayı ele geçiriyor bonzai.mahvolacak gençler. çocuklarımızı nasıl koruyacağız bilmiyorum!!!


bu gidişle koruyamayacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bol keseden savurma,acıtır!!!