6 Mayıs 2014 Salı

nijeryada kaçırılan kızlar

http://www.youtube.com/watch?v=erDGb_zY4sQ&feature=player_embedded
boko haram-batı eğitim haramdır manasındaymış- adlı örgüt üstlenmiş
nijeryadaki kaçırılan kızlarla ilgili eylemi!
görüntüsü yukarıda
ve adı güzel nijerya devlet başkanı Goodluck Jonathan
kızların yerini henüz bilmediklerini açıklamış
nisanın ortasında kaçırıldı bu kızlar
henüz bilmemek nedir?
güvendiğin ülkelerle yardım için görüşmek nedir asıl da
hadi bunu şimdilik geçelim
234 kızı nerede saklıyor bu adamlar
hoş  bazı kaynaklar saklamadıkları yönünde:
kızları grup grup bölmüşler ve kızlar satılmak üzere birbirlerinden ayrılmış bile!
satılmak....
kaçıncı yüzyıldayız demeyiniz lütfen
onlar boko haram

bir grup çad'a yola çıktı haberi gördüm internette
aklım çıktı
onlar daha çocuk ve çad'da birilerine kadın olmak üzere satılırlarsa onları nasıl bir hayat beklediğini düşünmek dahi istemiyorum
tüylerim ürperiyor
dişlerimi öyle sıkıyorum ki bir şey söylemem gerekse sesim bile çıkamayacak dışarı
kahretsin
islamı yanlış anlayan bu köktendinci(!) adamları allah kahretsin.

boko haram
kızlarımızı bırak

boko haram o kızlarımızı sağ salim  bırak

boko haram
kızlarımızı onlara bazı adamlar tecavüz etmeden evvel sağ salim bırak ki
anaları rahat bir uyku uyusun


çekin artık ellerinizi kızlarımızın üstünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bol keseden savurma,acıtır!!!