3 Şubat 2013 Pazar

piliç topkapı

geçen gün muğla nazar'da yedik
sanırım günlerden cumaydı ve her cuma çıkarmış orada bu yemek
çok beğendik gaççımla ki ben bugün evde denedim
tarçın ve tavuk birlikteliği harikaaa
ve yapacaklara tarif vermiyorum buradan
ben sana'nın sitesindekine benzer bir şey yaptım
kuş üzümü sevmeyenlere bir not:kardeşim de sevmiyor;ve ben üzümsüz yaptım
gayet de şükela oldu
amma şu var ki kürdan ile tavuğu tutturmaya çalışmak gerçekten stresli bir iş
ama sonunda gayet de güzel oluyor, strese gerek yok..
ben tavukların yüzeyine tereyağı sürmedim
ama sürsem çok kızarcakmış
daha da olcakmış, yani bize öyle geldi
bir de ,yemeğin orjinalinde bize öyle servis edilmedi ama, yemeği fırından alınca
üstüne kaşar rendeleyip servis yaparsanız
çok güzel olur gibi

bir de sakıııın ha sakın
netteki tariflerdeki kadar çok pirinç koymayın
yazık olur
yani olmaz da yenir de çok olur
en çok bir bardak 9 tane tavuk için yeterlidir hatta artar dahi
oyuna gelmeyin
bir de ben göğüsle yaptım;neşenize göre, işte yaaa
garnitürle bir minik tavuk harika oluyor ve baya baya doyuruyor

bir dahaki sefere resmi de koyacağım,öptüm sizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bol keseden savurma,acıtır!!!